Get Your Own LED Scroller now!

Monday, May 23, 2011

::LAWATAN MURID KE KARNIVAL BUKU TERENGGANU SEMPENA SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT NEGERI 2011::


 LAWATAN MURID KE KARNIVAL BUKU TERENGGANU SEMPENA SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT  NEGERI 2011

Dengan segala hormatnya perkara di atas dirujuk.

2.            Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu bersama Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Terengganu dan  Persatuan Kedai Buku Melayu Terengganu (PERKEB) akan menganjurkan  Karnival Buku Terengganu  2011 Sempena Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri 2011 sebagaimana butiran berikut :

Tarikh       :  25 hingga 30 Mei 2011
Tempat     :  Galeri A, Pusat Dagangan Terengganu (TTC)
                                            Jalan Hiliran, Kuala Terengganu
Masa        : 9.30 pagi hingga 10.00 malam

3.            Tujuan Penganjuran  Karnival Buku Terengganu  2011 Sempena Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri 2011  ini adalah  untuk memajukan industri buku, memperkasa minat membaca dalam kalangan  murid dan masyarakat serta merealisasikan Terengganu Negeri Anjung Ilmu. Di samping itu, karnival buku ini  akan memberi peluang dan  kesempatan kepada murid-murid dan orang ramai memperoleh  dan membeli buku–buku baru untuk koleksi peribadi dan perpustakaan.

4.            Sehubungan dengan itu, bagi memberi impak berkualiti tinggi, pihak  sekolah diminta mengatur lawatan guru dan murid ke pesta tersebut. Pembelian boleh dilakukan melalui pembelian tunai dan juga pesanan kerajaan (LO).

5.            Bersama-sama ini dilampirkan poster karnival buku berkenaan. Kerjasama dan sokongan tuan dalam menjayakan  karnival buku tersebut amat dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih.


No comments:

Post a Comment

::Lawatan YB MB ke SK Paya Bunga::

::Virtual Kelas di SK Paya Bunga::